informacija gestų kalba INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA

TARPTAUTINĖ APSKRITOJO STALO DISKUSIJA „SKAITMENINIS MOKYTOJAS – AUGANTIS MOKINYS 2024“

Paskelbta: Ketvirtadienis, 05 gruodžio 2024

Gruodžio 4 d. Šiaulių „Romuvos“ progimnazijoje vyko tarptautinė apskritojo stalo diskusija „Skaitmeninis mokytojas – augantis mokinys 2024“ (angl. “Digital Teacher – Growing Student 2024“). Šis renginys, organizuotas hibridiniu būdu, pritraukė dalyvius iš Lietuvos, Estijos, Turkijos, Italijos, Vengrijos ir kitų šalių. Dalyviai dalijosi idėjomis, kaip skaitmeninės technologijos gali transformuoti mokymo ir mokymosi procesus.
Diskusiją pradėjo Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos direktorė Stanislava Prazauskienė, pabrėžusi įtraukiojo ugdymo vadybos svarbą. Kartu su pradinio ugdymo skyriaus vedėja Edita Puzariene jos aptarė strateginius sprendimus, skatinančius visapusišką mokinių ugdymą.
Serkut Kizanlikli iš Turkijos savo pranešime “Navigating the Titanic“ metaforiškai palygino mokytojų darbą su „Titaniko“ kelione, ragindamas pedagogus prisitaikyti prie greitai besikeičiančio švietimo kraštovaizdžio. Turkijos atstovas kalbėjo apie mokytojų kompetencijų augimo galimybes.
Fred Kotka ir Marcus Moosar iš Estijos Talino “Ristiku Põhikool“ aptarė DI naudą tiek mokytojams, tiek mokiniams, pristatydami pranešimą “AI for Teachers and Students“. Italijos atstovė Erika Gerardini iš JUMP Academy dalijosi patirtimi apie projektus, kurie ugdo skaitymo bei skaitmenines kompetencijas. Ji taip pat pristatė elektroninę knygų bazę https://europeanbooktrailers.eu/ ir dalinosi tvarumo projektų galimybėmis.
Susivienijusios “Erasmus+“ mobilumo partnerės Laura Palivonienė (Šiaulių „Romuvos“ progimnazija) ir Mari Tammur (“Ristiku Põhikool“, Estija, Talinas) aptarė mobilumo veiklas Estijos Talino “Ristiku Põhikool“ mokykloje ir pristatė pranešimą “Friendship in Tallinn“, kuris skatina mokinių tarptautinį bendravimą ir kultūrinių skirtumų suvokimą. Inga Laurinėnienė dalijosi sėkmės istorija apie “eTwinning“ projektą “Literary Explorers“, kuris buvo pripažintas geriausiu “eTwinning“ projektu 2024 m.
Didelę tarptautinio projektų patirtį turinti Gitana Petrušienė dalinosi “Erasmus+“, “eTwinning“, “NordPlus“ projektuose įgyta patirtimi, savo sėkmėmis, idėjomis, mokymo(si) metodais ir būdais. Viktorija Krivickaitė iš Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos pristatė “Stream“ veiklą „Medicinos klinika“, lavinančią kritinį mąstymą ir empatiją. Kristina Rimkuvienė ir Lydija Dronova-Platbarzdė aptarė papildytos realybės (AR) taikymo galimybes ugdymo procese. Visi pedagogai pabrėžė, kad skaitmeninės technologijos neišvengiamos šiuolaikiniame ugdymo kontekste. Tai pabrėžė ir pristatė savo naudojamas priemones pedagogės iš Šiaulių „Ringuvos“ mokyklos Daiva Laurutienė ir Simona Šambarienė.
Renginio pabaigoje dalyviai reflektavo apie diskusijų metu aptartas idėjas ir jų pritaikymo galimybes kasdieniame darbe. Tarptautinė apskritojo stalo diskusija dar kartą įrodė, kad bendradarbiavimas ir inovatyvūs sprendimai yra raktas į mokinių ir mokytojų sėkmę skaitmeninėje eroje.
Šis renginys ne tik paskatino dalyvius giliau pažvelgti į skaitmeninių technologijų pritaikymą ugdyme, bet ir atvėrė duris naujoms tarptautinio bendradarbiavimo galimybėms.
@siauliusvietimokompetencijucentras
#TarptautinėDiskusija #SkaitmeninisMokytojas #SkaitmeninėsTechnologijos
#InovatyvūsSprendimai #Šiauliaišviečia
#ErasmusPlus #eTwinning #TarptautinisBendradarbiavimas

Tarptautinės apskritojo stalo diskusijos organizatorė Laura Palivonienė

Tuesday the 18th - Romuva.

Pagalbos su negalia iškvietimas