PASAULINĖS ŽEMĖS DIENOS ŽURNALAS
Pavasaris – metas, kai pabunda ne tik gamta, bet ir žmogus. 5 – 8 klasių mokiniai atkreipė dėmesį į prasidedantį pavasarį ir prisiminė Pasaulinę Žemės dieną, kuri švenčiama kovo 20 dieną. Šiai dienai paminėti, klasių valandėlių metų, mokiniai buvo skatinami pagalvoti, kaip kiekvienas gali prisidėti prie ekologinių ir globalinių Žemės išlikimo problemų. Savo pastebėjimus ir mintis mokiniai užrašė į Žemės dienos žurnalą. Kviečiame pavartyti.
https://padlet.com/mokytojasonatapuidokiene/em-s-dienos-urnalas-eyb6djrmcfaz0k08
Gamtos mokslų mokytojai
VISOS DIENOS MOKYKLA: KAIP KURIAME PRIDĖTINĘ VERTĘ MOKYKLAI IR ŠEIMOMS?
Šiandien Šiaulių „Romuvos" progimnazijoje sulaukėme garbingų svečių – Šiaulių miesto švietimo skyriaus, Jonavos rajono savivaldybės švietimo skyriaus, Jonavos savivaldybės atstovų bei Jonavos mokyklos vadovų.
Mūsų mokykla – viena iš nedaugelio Šiaulių mieste, kurioje sėkmingai veikia Visos dienos mokyklos (VDM) I ir II modeliai, o VDM klasės ir grupės suteikia mokiniams daugiau galimybių tobulėti, mokytis ir prasmingai leisti laiką.
Susitikimo metu svečiams pristatėme:
- Kaip organizuojama VDM veikla mūsų progimnazijoje;
- Kokias papildomas galimybes ji suteikia mokyklai ir šeimoms;
- Kokią pridėtinę vertę kuria mokiniams ir tėvams.
Džiaugiamės galimybe dalintis patirtimi bei stiprinti bendradarbiavimą su kitų savivaldybių švietimo atstovais. Tikime, kad visos dienos mokyklos modelis prisideda prie kokybiškesnio ugdymo, vaikų užimtumo ir visapusiško jų tobulėjimo!
Tegul gerosios praktikos įkvepia pokyčiams!
TARMIŲ TAKAIS
Kovo 17 d. progimnazijos septintokai bei aštuntokai dalyvavo kūrybinėse dirbtuvėse ,,Tarmių takais".
Ką žinau apie tarmes? Ar suprantu tarmiškus žodžius? Ar moku Lietuvą suskirstyti į etnografinius regionus? Kokia tarmių vertė šiuolaikiniame pasaulyje? Visi šie klausimai sukosi dalyvių galvose.
Kad tarmių ypatumus suprastų geriau, mokiniai buvo pakviesti į praktinę veiklą: ieškojo Lietuvos regionuose ,,pasiklydusių" miestų, tarmiškus žodžius ,,vertė" į bendrinę kalbą, amatus siejo su tam tikrais etnografiniais rajonais.
Baigiantis veiklai, mokiniai pristatė sukurtus plakatus ,,Tarmių takais".
Nors tarmių takai kartais gali atrodyti tarsi užmiršti ar nebeaktualūs, vis dėlto jie lieka gyvi mūsų kasdieniniame gyvenime. Saugokime ir puoselėkime tarmišką žodį!
Dirbtuvių organizatoriai
PUIKŪS MŪSŲ MOKYKLOS TREČIOKIŲ PASIEKIMAI LIETUVIŲ KALBOS OLIMPIADOJE
Džiaugiamės ir didžiuojamės mūsų mokyklos trečiokėmis – Lukne Kačerauskaite ir Sofija Vaičikauskaite, kurios puikiai pasirodė Šiaulių miesto 3 klasių mokinių lietuvių kalbos olimpiadoje! Luknė Kačerauskaitė pelnė garbingą antrąją vietą, o Sofija Vaičikauskaitė iškovojo trečiąją vietą, įrodydamos, kad atkaklus darbas, smalsumas ir meilė gimtajai kalbai duoda puikius rezultatus. Abi mokines ugdo pradinio ugdymo mokytoja Laura Palivonienė. Džiaugiamės Luknės ir Sofijos pasiekimais bei linkime joms ir toliau smalsiai tyrinėti lietuvių kalbą, siekti naujų aukštumų bei garsinti savo mokyklą! Sveikiname nugalėtojas!
Mokytoja Laura Palivonienė
BAIGTAS ETWINNING PROJEKTAS “WINTER IN EUROPE“
Baigėsi tarptautinis eTwinning projektas “Winter in Europe“, kuriame aktyviai dalyvavo Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos 3a klasės mokiniai bei mokytoja L. Palivonienė. Projekto metu vaikai turėjo galimybę pažinti įvairių Europos šalių žiemos tradicijas, papročius ir kultūrą, dalyvaudami interaktyviose veiklose ir virtualiuose susitikimuose su bendraamžiais iš kitų valstybių.
Projekto metu buvo organizuojami virtualūs susitikimai, kurių metu vaikai lavino savo komunikacinius įgūdžius, anglų kalbos žinias bei gebėjimą bendradarbiauti tarptautinėse komandose. Taip pat buvo naudojamos skaitmeninės technologijos, kurios skatino vaikų kūrybiškumą ir technologinį raštingumą. Mokiniai keitėsi atvirutėmis, piešė vieni kitiems kokia žiema yra jų šalyje.
Dalyvaudami projekte mokiniai pagerino anglų kalbos kompetencijas, įgijo drąsos bendrauti tarptautinėje aplinkoje, sustiprino komandinio darbo įgūdžius, praturtino kultūrinį akiratį bei sustiprino pasididžiavimo jausmą savo šalies kultūriniu paveldu.
Projektas “Winter in Europe“ tapo ne tik įsimintinu žiemos nuotykiu, bet ir puikia edukacine patirtimi, kuri skatina atvirumą kitoms kultūroms ir motyvuoja mokinius toliau aktyviai dalyvauti tarptautiniuose projektuose.
Mokytoja Laura Palivonienė
Daugiau straipsnių...
- PASAULINĖS PINIGŲ SAVAITĖS MINĖJIMAS „ROMUVOS“ PROGIMNAZIJOJE
- KOVO 16-OJI – KNYGNEŠIO DIENA
- ROBOTIADA 2025: “FIRST® LEGO® LEAGUE“ (FLL) VARŽYBOS
- ROMUVIEČIAI SMIGINIO VARŽYBOSE
- PRIEŠMOKYKLINUKŲ EDUKACIJA „DANGŲ SIEKIANTYS MILŽINAI“
- ORIENTACINIS ŽAIDIMAS „PRANCŪZIŠKI ŠIAULIAI“
- ISTORIJOS PAMOKA APIE OLIMPINES ŽAIDYNES – JEAN MONNET PROJEKTO “ESMES“ DALIS
- „KAIP PAŽINTI LIETUVĄ?“
- AKCIJA „JAUSMŲ MEDIS“ – BENDRUOMENĖS EMOCIJŲ ATSPINDYS
- DALYVAVIMAS PROJEKTE “ESMES“ - INTEGRUOTA VISUOMENINIO UGDYMO PAMOKA
- INTEGRUOTA ANGLŲ KALBOS PAMOKA „SKIRTINGA ES ŠALIŲ VALIUTA“
- PUG-3 „ROMUVOS“ PRIEŠMOKYKLINUKAI DALYVAVO ŠIAULIŲ TECHNIKOS CENTRE EDUKACINĖJE VEIKLOJE „DANGŲ SIEKIANTYS MILŽINAI“
- MATEMATIKOS VIKTORINA „MATEMATINĖ PERTRAUKA – IŠBANDYK SAVE“
- SĖKMINGAS BAUDŲ METIMO KONKURSAS
- DARAKTORINĖ MOKYKLA
- DALYVAVIMAS PROJEKTE “ESMES“ - INTEGRUOTA MATEMATIKOS PAMOKA
- ŠIAULIŲ „ROMUVOS“ PROGIMNAZIJOS PRADINUKAI DALYVAVO RAŠTINGUMO KONKURSE
- AKCIJA „MALDŲ PYNĖ LIETUVAI“
- 6 KLASIŲ ESTAFEČIŲ VARŽYBOS „MYLIM LIETUVĄ“
- ĮSPŪDŽIŲ PILNA KOVO 11-OJI