ILGALAIKIŲ PROJEKTŲ DIENA PROGIMNAZIJOJE - KŪRYBIŠKUMO, ŽINIŲ IR BENDRADARBIAVIMO SINTEZĖ
Birželio 5 d. mūsų mokyklos mokiniai pristatė savo ilgalaikius projektus, sukurtus per mokslo metus. Šeštokai dalijosi įvairiausiomis temomis: apie lietuvių liaudies žaidimus, šeimos mėgstamiausias knygas, keramikos dirbinius, tremtį, keliones ir aplinkosaugą. Džiaugėmės matydami kruopščiai paruoštus darbus ir profesionalius pristatymus, atskleidžiančius vaikų kūrybiškumą ir mokymosi rezultatus.
„Romuvos“ progimnazijos penktokai taip pat pristatė savo ilgalaikius projektus lietuvių ir anglų kalbomis. Temų įvairovė buvo plati: „Mano augintinis“, „Mano šeima“, „Laisvalaikis“, „Integruoti robotikos projektai“, „Žiemos išdaigos“. Projektai buvo įdomūs ir kūrybiški, o mokiniai dalinosi savo darbo patirtimi, aptarė iššūkius ir džiaugsmus, bei svarstė, ką galima tobulinti ateityje.
Projektų pristatymą šeštokai pradėjo nuo „Keramikos magijos“. Ši dalis žavėjo originaliomis idėjomis, meniškais darbais ir nuoširdžiais mokinių pasakojimais. Keramikos magija suteikė pristatymui ypatingo žavesio, įtraukusi visus dalyvius.
Po keramikos magijos, šeštokai pristatė Šiaulių gatvių istoriją. Originaliai ir įdomiai pateikti pasakojimai leido didžiuotis mūsų miesto unikaliu paveldu. Įdomios ir informatyvios prezentacijos atskleidė mokinių gebėjimą analizuoti ir perteikti istorinius faktus.
Šiemet prie mūsų prisijungė svečiai iš Latvijos ir Estijos, sukurdami draugišką ir bendradarbiaujančią atmosferą. Trijų Baltijos šalių vaikai dalijosi įspūdžiais apie savo šalis ir kultūras, o jų pasakojimai atskleidė unikalius patyrimus ir draugystės svarbą. Šis projektas buvo nepakartojamas ir suteikė daugybę nuostabių akimirkų.
Pristatymų metu sužinojome daugybę įdomių faktų apie gyvūniją. Pavyzdžiui, tarakonai gali tam tikrą laiką gyventi be galvos, aštuonkojai yra labai protingi, o delfinai miega užmerkę tik vieną akį. Šie netikėti ir intriguojantys faktai praturtino mūsų žinias apie gamtą.
Neaplenkėme ir sudėtingų mūsų šalies istorinių laikotarpių - tremties. Mokiniai gilinosi į tremties istoriją, perteikdami jos sudėtingumą ir iššūkius. Tremties tema buvo ypatingai jautri ir prasminga, atskleidžianti lietuvių tautos ištvermę ir stiprybę.
Sporto tema taip pat buvo svarbi. Mokiniai turėjo galimybę parodyti savo sportinius gebėjimus tinklinio varžybose, kurios skatino fizinį aktyvumą ir komandinius įgūdžius.
Septintokai gilinosi ir tyrinėjo technologijas, paukščių gyvenimą, muziką, senovinius daiktus, keisčiausias pasaulio vietoves, Europos šalis ir interjero dizainą. Šie projektai buvo įdomūs ir naudingi, skatinantys mokinius gilinti savo žinias ir kūrybiškumą.
Septintokai gilinosi ir į muziką, išmaniąją inžineriją bei istorinius Lietuvos įvykius. Projektų metu mokiniai turėjo galimybę tobulinti savo žinias, mokytis iš bendraamžių ir vertinti savo asmeninę ūgtį. STEAM projektai - „Vanduo ir matematika“, „Muzikuoju su draugu“, „Mano virtuvė“, „Baltų raštai“ ir „Galvoju - konstruoju“, skatino mokinių kūrybiškumą, mokslinį tyrimą ir informacinių technologijų panaudojimą.
Ilgaliakiai projektai suteikė mokiniams galimybę tobulinti savo skaitmenines, komunikacines ir kūrybiškumo, tyrinėjimo ir analitinio mąstymo kompetencijas.
Linkime mokiniams sėkmės ateityje ir laukiame naujų idėjų kitais metais.