informacija gestų kalba INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA

KŪRYBIŠKUMO UGDYMAS ISTORIJOS PAMOKOJE

Paskelbta: Pirmadienis, 30 rugsėjo 2024

Kiekvieno žmogaus gyvenimas – tai unikali istorija, pripildyta įvykių, patirčių, formuojančių asmeninę tapatybę. Vienas iš kūrybingų būdų geriau pažinti savo praeitį bei suprasti gyvenimo eigą – asmeninės istorijos laiko juostos kūrimas. Šeštokai istorijos pamokoje turėjo savo gyvenimą suskirstyti į laikotarpius ir juos pavadinti istorinėmis epochomis. Mokiniams teko pamąstyti, kurį savo gyvenimo etapą, įvykius pavadintų priešistore, kuriuos - senove ir kitomis epochomis.

Asmeninės laiko juostos kūrimas per istorijos pamoką padėjo mokiniams ne tik išmokti istorinius laikotarpius, bet ir giliau suprasti savo gyvenimo eigą, išmokti vertinti istorinius įvykius iš asmeninės perspektyvos, ugdant tiek žinias, tiek savimonę. Džiugu, kad ši užduotis skatino šeštokus mąstyti ne tik logiškai, bet ir kūrybiškai, lavinant įvairias kompetencijas.

Istorijos mokytoja Diana Norkaitienė

Saturday the 12th - Romuva.

Pagalbos su negalia iškvietimas