informacija gestų kalba INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA

STEAM „ARCHITEKTŪROS PAGRINDAI“

Paskelbta: Antradienis, 28 sausio 2025

STEAM programų tikslas – skatinti mokinių kūrybiškumą, kritinį mąstymą ir problemų sprendimo įgūdžius, integruojant mokslą (Science), technologijas (Technology), inžineriją (Engineering), meną (Art) ir matematiką (Mathematics).

Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos aštuntokai sėkmingai įvykdė STEAM 10 valandų programą „Architektūros pagrindai“, kurios metu dirbo komandose, braižė, projektavo, maketavo statinį - gyvenamosios paskirties namą.

Pirmojo STEAM užsiėmimo metu mokiniai domėjosi architektūros istorija ir gyvenamųjų pastatų dizainu, o vėliau gavę tam tikrą klientą/užsakovą, kūrė ir projektavo jam namą. Mokiniai planavo, skaičiavo, braižė, maketavo bei stengėsi sukurti tokį namą, kuris galėtų tenkinti visus užsakovo poreikius. Darbo rezultatas tikrai puikus! Vaikai suprato, kad architekto darbe reikia ne tik kūrybiškumo, bet ir didžiulės kantrybės, užsispyrimo, tikslumo, gebėjimo priimti sprendimus.

Tokie užsiėmimai taip pat skatina mokinius pagalvoti apie inžinerinių krypčių specialybių pasirinkimą, o tiems, kuriems architektūra jau dabar yra kaip prioritetinė specialybė, kurią jie planuoja studijuoti ir vėliau, ši patirtis neįkainojama.

Džiugu, kai mokiniams užsiėmimus veda ir negaili savo jėgų ir energijos, tikri savo srities profesionalai. STEAM užsiėmimus mokiniams vedė architektas Kristijonas Murauskas, kuris mokiniams ne tik suteikė architektūros žinių, bet ir motyvavo visada siekti savo tikslų ir pradėtus darbus užbaigti.

Dėkojame architektui Kristijonui Murauskui už papildomai skirtas 2 valandas mokinių ugdymui ir papildomą STEAM užsiėmimą!

Karjeros specialistė Violeta Biliūnienė

Tuesday the 18th - Romuva.

Pagalbos su negalia iškvietimas