informacija gestų kalba INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA

INTEGRUOTA ANGLŲ KALBOS PAMOKA „EUROPOS VIRTUVĖ“

Paskelbta: Ketvirtadienis, 06 kovo 2025

7b ir 7c klasių mokiniai ir toliau aktyviai dalyvauja Jean Monnet projekte (ERASMUS-JMO-2024-OFET-LEARNING-EU projektas “ESMES“). Šio projekto tikslas – gilinti mokinių supratimą apie Europos Sąjungą, jos kultūrą bei tradicijas. 7c klasės pamoka vyko netradicinėje aplinkoje, ne klasėje, o progimnazijos kavinėje. Mokiniai turėjo pasirinkti vieną ES šalį ir atsinešti populiariausią tos šalies patiekalą bei jį pristatyti klasės draugams. Pamokos uždavinys buvo susipažinti su garsiausiais ES šalių patiekalais, lavinti klausymo ir kalbėjimo įgūdžius anglų kalba, aptarti skirtingų šalių maisto kultūrą, ugdyti kultūrinį suvokimą. 7b klasės mokiniai kūrė skirtingų ES šalių virtuvių meniu ir juos pristatė, kas skatino jų bendravimą ir bendradarbiavimą užsienio kalba atliekant užduotis grupėse. Pamokose buvo ugdomos šios kompetencijos: kalbinė - gebėjimas laisvai kalbėti anglų kalba, suprasti ir vartoti naujus terminus, susijusius su maistu; kultūrinė – įvairių Europos šalių maisto tradicijų pažinimas ir palyginimas; socialinė – darbas grupėse, dalijimasis informacija ir idėjomis; kūrybiškumo – gebėjimas savarankiškai kurti meniu užsienio kalba. Šios veiklos skatino mokinius ne tik domėtis įvairių Europos šalių kulinariniu paveldu, bet ir lavinti viešojo kalbėjimo įgūdžius. Integruotos pamokos ne tik paįvairina mokymosi procesą, bet ir suteikia galimybę praktiniam kalbos vartojimui, stiprina mokinių kultūrinį suvokimą, skatina domėjimąsi skirtingomis tradicijomis, kultūromis bei motyvuoja aktyviai dalyvauti tarptautiniuose projektuose. Tokios patirtys ugdo ne tik akademinius įgūdžius, bet ir atvirumą, bendravimo gebėjimus bei pasaulio pažinimą.

Anglų kalbos mokytoja Monika Gaurilčikienė

Friday the 21st - Romuva.

Pagalbos su negalia iškvietimas