3C KLASĖS MOKINIAI IR RUDENS MAGIJA
3c klasės mokiniai smagiai leido laiką rudenėjančiame parke, mėgaudamiesi gamtos grožiu ir renkant įvairias medžiagas: spalvingus lapus, blizgančias giles ir kaštonus. Kiekvienas radinys jiems tapo nauju atradimu, kuris įkvėpė kūrybai.
Technologijų pamokoje mokiniai naudojo surinktas gamtines medžiagas, kad sukurtų unikalius darbelius, tema „Kai ateina ruduo...“. Kiekvienas mokinys interpretavo šią temą savaip: kai kurie sukūrė lapų kompozicijas, kiti – kaštonų ir gilių figūrėles, o dar kiti – spalvingus koliažus, vaizduojančius rudens peizažus.
Pamokoje mokiniai mokėsi bendradarbiauti, dalijosi idėjomis ir padėjo vieni kitiems, o galutinis rezultatas buvo nuostabi rudens atmosfera, atsispindinti jų darbuose.
Mokytoja Daiva Popovienė
“ERASMUS+“ PROGRAMOS GALIMYBĖS „ROMUVOS“ PROGIMNAZIJAI
„Romuvos“ progimnazijoje įgyvendinamo “Erasmus+“ projekto tikslas tobulinti mokytojų, švietimo pagalbos specialistų ir progimnazijos vadovų kompetencijas, kuriant progresyvų, inovacijomis grįstą ugdymą. Šiuo projektu siekiama ugdyti kūrybišką, inovatorišką, siekiančią nuolat mokytis ir tobulėti asmenybę. Todėl pats mokytojas turi būti novatoriškas, kūrybiškas, siekiantis tobulėjimo, pasiruošęs padėti mokiniams realizuoti savo poreikius ugdant bendrąsias kompetencijas ir prisitaikantis prie besikeičiančios visuomenės. Išklausyti įvairūs mokymai Europos šalyse leis patobulinti inovacijų taikymo įvairiuose mokomuosiuose dalykuose praktinį integravimą. Bendradarbiaudami ir dalindamiesi gerąja patirtimi Europos mokytojai siekia perteikti įvairius ugdymo metodus: kuria inovacijų kultūrą, mokosi panaudoti įtraukiančio ugdymo, kritinio mąstymo metodus, mokinių mokymosi motyvacijos skatinimo ir aktyvinimo formas, tobulina praktinę tiriamąją veiklą. Projekte dalyvaudami mokytojai bei vadovai plečia žinias ir gebėjimus apie progresyvų, inovacijomis grįstą ugdymą. Anglų kalbos mokytoja Gitana Petrušienė dalyvauja projekto mobilume Italijos Pescara mieste, į kurį atvyko mokytis ir mokyti. Ši patirtis praturtins profesinę veiklą ne tik naujomis žiniomis, bet ir kultūrinėmis patirtimis, kurios taps neįkainojamu įkvėpimu kasdieniame darbe. Pescara, esanti Adrijos jūros pakrantėje, yra gyvybingas miestas su turtinga istorija ir šiuolaikiška švietimo sistema. Dirbdama su vietiniais mokiniais bei bendradarbiaudama su Italijos pedagogais mokytoja Gitana Petrušienė siekia stebėti ir pritaikyti naujus ugdymo metodus. Kartu gilinasi į švietimo sistemą, mokymo turinį ir metodikas. Tarpkultūrinė sąveika su mokiniais ir Italijos pedagogais padės geriau suprasti požiūrį į mokymąsi, motyvaciją bei pasiekimus. Tai suteiks patirties, kuri bus pritaikyta grįžus į savo mokyklą. Dalyvavimas “Erasmus+“ programoje taip pat skatina lyderystės kompetencijas bei mokymąsi drauge su kitais Europos mokytojais. Projekto metu yra svarbu sukurti ir įdiegti progimnazijos įtraukiojo ugdymo modelį. Mokytojai – pagrindiniai įtraukiojo ugdymo vykdytojai. Jų pozityvios vertybinės nuostatos, pasirengimas, dalykinės ir socialinės kompetencijos, gebėjimas dirbti komandoje ir bendradarbiavimas yra įtraukiojo ugdymo modelio kūrimo ir įgyvendinimo progimnazijoje pagrindas.
Mokytoja Gitana Petrušienė
4C KLASĖS MOKINIŲ PASIRUOŠIMAS HELOVYNUI
4c klasės mokiniai jau visą savaitę įnirtingai ruošiasi Helovynui, spalio 22 dieną technologijų pamokos metu, dirbdami grupėmis, mokiniai skaptavo moliūgus. Atlikdami šią veiklą mokiniai patyrė įvairių emocijų, bendradarbiavo ir pasiekė puikių rezultatų. Savo moliūgais vaikai papuošė mokyklos kiemelio aplinką.
Mokytoja Raminta Stankutė
„GELEŽINKELIŲ ISTORIJOS KELIU“
4a klasės mokiniai spalio 22 d. vyko į edukacinį užsiėmimą „Geležinkelių istorijos keliu" (Karjeros ugdymas). Mokiniai susipažino, kokių profesijų darbuotojai dirba geležinkeliuose. Kokiais įrankiais ir prietaisais dirbta anksčiau, kaip per daugiau nei 100 metų pasikeitė darbo specifika. Apžiūrėjo muziejaus eksponatus. Mokytojai teko įsidarbinti bilietų kasoje. Mokiniai atsižymėjo bilietukus ir leidosi kelionėn. Trumpam įsitaisėme traukinio kupe. Žinių įtvirtinimui mokiniai apžiūrėjo traukinių stoties maketą.
Informaciją paruošė mokytoja Angelė Laucienė
CODEWEEK'2024 VEIKLOS PUG-2 GRUPĖJE
Spalio 14 – 18 dienomis priešmokyklinėje ugdymo grupėje PUG-2 vyko Europos Sąjungos organizuojama visuomeninė iniciatyva Codeweek'2024, kurios tikslas yra visus sudominti programavimu ir skaitmeniniu raštingumu. Programavimo savaitės renginio “I code and play with vegetables“ žaidybinės veiklos buvo integruojamos į savaitės ugdomosios temos veiklas.
Vaikai mokėsi koduoti per žaidybines veiklas panaudodami savo atsineštas daržo gėrybes – daržoves. Ugdytiniai kūrė įvairias sekas: vėrė daržovių vėrinukus, po to turėjo kirpti ir suklijuoti iš eilės paveikslėlius, kurių daržovių griežinėlius panaudojo, užrašyti, kiek griežinėlių panaudojo. Plėtodami savaitės temą atliko sraigės tyrimą ir susipažino su sraigės išorine sandara, vėliau aplikavo sraigę iš spalvoto popieriaus pagal spalvinę instrukciją. Vaikai kartu su grupės mokytoja kūrė komandas „eiti į priekį“, „pasukti į kairę“, „paimti daržovę“, „padėti po kėde“ ir kt., tuo pačiu įtvirtino prielinksnių vartojimą ir suvokimą. Priešmokyklinukai smagiai žaisdami su daržovėmis mokėsi atpažinti ir įvardinti objekto padėtį erdvėje. O taip pat tradiciškai spalvino langelius pagal nurodytas spalvas ir džiaugėsi išryškėjusiu paveikslėlio pilnu vaizdu.
Mokymas(is) koduoti ugdo vaikų loginį mąstymą, kūrybiškumą ir gebėjimą spręsti problemas, taip pat lavinamas kritinis mąstymas, smalsumas, atkaklumas. Daržovės yra puikus mokymo įrankis ne tik dėl jų formų ir spalvų įvairovės, bet ir dėl to, jog tuo pačiu metu yra skatinama domėtis sveika mityba, vartoti kuo daugiau daržovių savo dienos racione.
PUG mokytoja E. Steponaitienė
Daugiau straipsnių...
- ISTORIJOS IR PILIETIŠKUMO PAMOKA KITAIP
- PROFESINIS VEIKLINIMAS ŠRATC
- VOKIEČIŲ KALBOS SAVAITĖ „Ö KAIP VOKIŠKAI?“ SPALIO 14-18 D.
- STATISTIKOS DIENOS PAMINĖJIMAS
- INTEGRUOTA PAMOKA SALDUVĖS PARKE – „MOKYMASIS GAMTOS APSUPTYJE“
- TARPTAUTINĖ EDSTART 2024 M. KONFERENCIJA MOKINIAMS
- APSILANKYMAS „RAIBA PLUNKSNA“ SODYBOJE
- 7-OKŲ KLASIŲ VALANDA SU SOCIALINE PEDAGOGE „DRAUGIŠKA KLASĖ“
- CODEWEEK'2024 RUDENS VEIKLOS
- TARPMOKYKLINĖS MERGAIČIŲ KVADRATO VARŽYBOS
- PENKTOKŲ ISTORIJOS PROJEKTAS „ŠEIMOS MEDIS“
- RUDENINĖ MAISTO BANKO AKCIJA
- KAIP PAPUOŠTI DUONUKĖS KEPALĖLĮ
- MOKYMAI „45 MINUČIŲ PATOBULINTA PAMOKA: VEIKSMINGOS MOKYMO PRIEMONĖS KIEKVIENAI PAMOKAI KIEKVIENO MOKINIO XXI AMŽIAUS ĮGŪDŽIAMS UGDYTI“ - SINGAPŪRO EKSPERTŲ PATIRTIS
- GERIAMAS – NEGERIAMAS
- AKCIJA „KATĖS DRAUGAS - TU!“
- „ŽALIASIS RAŠTINGUMAS“
- KOŠĖS DIENA
- BRONZA TARPTAUTINIAME ATEITIS CUP VAIKŲ FUTBOLO TURNYRE
- 3C KLASĖS MOKINIAI KŪRĖ KVĖPAVIMO SISTEMOS MODELĮ