Integruota matematikos pamoka „Dešimtainio ir natūraliojo skaičiaus daugyba. Kelionė po Briuselį“

5A klasės mokiniai aktyviai įsitraukė į Jean Monnet projektą ((ERASMUS-JMO-2024-OFET-LEARNING-EU Projektas “ESMES”), kurio metu gilina žinias apie Europos Sąjungą, jos institucijas ir reikšmę kasdieniame gyvenime.
Matematikos pamokoje, mokydamiesi dešimtainių skaičių daugybos, mokiniai analizavo realius duomenis apie Briuselį. Jie sužinojo, kad Briuselio regioną sudaro net 19 rajonų, ir skaičiavo gyventojų skaičiaus pokytį per 5-erius metus. Mokiniams didelį įspūdį paliko faktas, kad Briuselyje gyvena 200 tautybių žmonės, kalbantys 100 skirtingų kalbų, o pusė jų nėra gimę Belgijoje. Be to, mokiniai analizavo turistų srautus, lankomiausias vietas, skaičiavo turistų išlaidas. Juos sudomino Briuselio metro ir labai didelis keleivių skaičius. Sužinoję, kad dalis metro stotelių pavadinti žymių moterų vardais – tarp jų jie atrado ir Dalios Grybauskaitės vardu pavadintą stotelę.
Atlikę užduotis, penktokai ne tik pagilino matematikos žinias, bet ir ugdė analitinius bei kritinio mąstymo gebėjimus. Žinios apie Europos Sąjungą ir Briuselį leidžia geriau suprasti, kaip veikia ES, kuo ji svarbi kasdieniam gyvenimui, kaip skirtingų tautų žmonės gyvena kartu ir kokias galimybes ES suteikia savo piliečiams.
Šis projektas padeda mokiniams plėsti akiratį, ugdyti smalsumą ir suvokti, kad jie – aktyvūs Europos bendruomenės nariai!

Matematikos mokytoja Daiva