2023 m.

2023 m. rugsėjo – lapkričio mėn. progimnazijos veiklos įsivertinimo darbo grupė atliko 2 srities „Ugdymas(is) ir mokinių patirtys” 2.2. temos „Vadovavimas mokymuisi” rodiklio 2.2.2.

„Ugdymo(si) organizavimas” vertinimą.

Pagrindiniai vertinamą rodiklį apibūdinantys raktiniai žodžiai:

  • Diferencijavimas, individualizavimas, suasmeninimas
  • Ugdymo(si) integralumas
  • Įvairovė
  • Klasės valdymas

Veiklos įsivertinimui pasirinkti instrumentai: mokytojų, mokinių, mokinių tėvų apklausos, el. dienyno įrašų, progimnazijos dokumentų analizė; pokalbiai su skyrių vedėjomis, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

Įsivertinimo rezultatai, išvados ir rekomendacijos pristatyti mokytojų tarybos posėdyje. Atsižvelgiant į pateiktas išvadas ir rekomendacijas, priimti nutarimai dėl progimnazijos veiklos tobulinimo.

2023 m. kovo – balandžio mėn. progimnazijos veiklos įsivertinimo darbo grupė atliko 4 srities „Lyderystė ir vadyba” 4.3. temos „Veiklos planavimas ir organizavimas” rodiklio 4.3.2. „Perspektyva ir bendruomenės susitarimai” vertinimą.
Pagrindiniai vertinamą rodiklį apibūdinantys raktiniai žodžiai:

  • Vizijos bendrumas
  • Veiklos kryptingumas
  • Planų gyvumas
  • Optimalus išteklių paskirstymas
  • Sprendimų pagrįstumas
  • Tobulinimo kultūra

Veiklos įsivertinimui pasirinkti instrumentai: progimnazijos dokumentų analizė; mokytojų, mokinių, mokinių tėvų apklausos rezultatai, informacija pateikta progimnazijos svetainėje; veiklos kokybės įsivertinimo dokumentai.

Įsivertinimo rezultatai, išvados ir rekomendacijos pristatyti mokytojų tarybos posėdyje.

Atsižvelgiant į pateiktas išvadas ir rekomendacijas, priimti nutarimai dėl progimnazijos veiklos tobulinimo.