2023 m. rugsėjo – lapkričio mėn. progimnazijos veiklos įsivertinimo darbo grupė atliko 2 srities „Ugdymas(is) ir mokinių patirtys” 2.2. temos „Vadovavimas mokymuisi” rodiklio 2.2.2.
„Ugdymo(si) organizavimas” vertinimą.
Pagrindiniai vertinamą rodiklį apibūdinantys raktiniai žodžiai:
- Diferencijavimas, individualizavimas, suasmeninimas
- Ugdymo(si) integralumas
- Įvairovė
- Klasės valdymas
Veiklos įsivertinimui pasirinkti instrumentai: mokytojų, mokinių, mokinių tėvų apklausos, el. dienyno įrašų, progimnazijos dokumentų analizė; pokalbiai su skyrių vedėjomis, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.
Įsivertinimo rezultatai, išvados ir rekomendacijos pristatyti mokytojų tarybos posėdyje. Atsižvelgiant į pateiktas išvadas ir rekomendacijas, priimti nutarimai dėl progimnazijos veiklos tobulinimo.
2023 m. kovo – balandžio mėn. progimnazijos veiklos įsivertinimo darbo grupė atliko 4 srities „Lyderystė ir vadyba” 4.3. temos „Veiklos planavimas ir organizavimas” rodiklio 4.3.2. „Perspektyva ir bendruomenės susitarimai” vertinimą.
Pagrindiniai vertinamą rodiklį apibūdinantys raktiniai žodžiai:
- Vizijos bendrumas
- Veiklos kryptingumas
- Planų gyvumas
- Optimalus išteklių paskirstymas
- Sprendimų pagrįstumas
- Tobulinimo kultūra
Veiklos įsivertinimui pasirinkti instrumentai: progimnazijos dokumentų analizė; mokytojų, mokinių, mokinių tėvų apklausos rezultatai, informacija pateikta progimnazijos svetainėje; veiklos kokybės įsivertinimo dokumentai.
Įsivertinimo rezultatai, išvados ir rekomendacijos pristatyti mokytojų tarybos posėdyje.
Atsižvelgiant į pateiktas išvadas ir rekomendacijas, priimti nutarimai dėl progimnazijos veiklos tobulinimo.