Šiaulių „Romuvos“ progimnazija laimėjo du nacionalinius eTwinning apdovanojimus

Šiaulių „Romuvos“ progimnazija pelnė nacionalinį įvertinimo ženklelį „eTwinning mokykla 2025–2026“ kategorijoje. Šis prestižinis apdovanojimas skiriamas mokykloms, kurios išsiskiria inovatyviu požiūriu į ugdymo procesą, aktyviu bendradarbiavimu Europos mastu, skaitmeninių kompetencijų ugdymu bei saugaus interneto naudojimo kultūra. Įvertinimas parodo mokyklos bendruomenės profesionalumą, kūrybiškumą ir nuolatinį siekį tobulėti, diegiant šiuolaikiškas ugdymo praktikas.
Apdovanojimas buvo iškilmingai įteiktas Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos direktorei S. Prazauskienei, kuri pabrėžė, kad šis pasiekimas – visos mokyklos bendruomenės nuoseklaus darbo, bendradarbiavimo ir bendro tikslo siekimo rezultatas. Šis įvertinimas atspindi ne tik mokyklos pasiekimus, bet ir jos gebėjimą būti atvira tarptautinėms iniciatyvoms, kuriose bendradarbiaujant su partneriais iš įvairių Europos šalių kuriama pridėtinė vertė tiek mokiniams, tiek mokytojams.
Kitas svarbus pasiekimas – apdovanojimas už sėkmingai įgyvendintą tarptautinį projektą „Skaitmeninės ateities įgalinimas: skaitmeninės kompetencijos ir TVT integravimas tvariai planetai“, kurį koordinavo anglų kalbos mokytoja M. Gaurilčikienė, informacinių technologijų mokytoja R. Nemanienė ir technologijų mokytoja A. Venskienė. Projektas apėmė veiklas, skirtas skaitmeninių įgūdžių stiprinimui, technologijų taikymui tvarumo srityje bei mokinių tarpkultūrinių gebėjimų plėtojimui.
Dalyvavimas „eTwinning“ programoje suteikia progimnazijos bendruomenei galimybę ne tik keistis gerąja patirtimi su užsienio partneriais, bet ir ugdyti mokinių kūrybiškumą, kritinį mąstymą bei tarpkultūrinį sąmoningumą. Tokia veikla skatina mokinių motyvaciją, nes jie įsitraukia į realius, praktinius projektus, bendradarbiauja su bendraamžiais iš įvairių Europos šalių ir mato savo darbo rezultatus tarptautiniame kontekste. Mokytojai, dalyvaudami šiuose projektuose, tobulina profesines kompetencijas, išmoksta taikyti modernius skaitmeninius įrankius bei integruoti juos į kasdienį ugdymo procesą. Visa tai ne tik stiprina mokyklos įvaizdį nacionaliniu ir tarptautiniu lygmeniu, bet ir formuoja šiuolaikišką, inovatyvią bei atvirą bendruomenę.
Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos pasiekimai įrodo, kad nuoseklus darbas, bendruomenės įsitraukimas ir atvirumas naujovėms leidžia pasiekti aukščiausius rezultatus. Nacionalinis įvertinimo ženklelis „eTwinning mokykla 2025–2026“ – tai ne tik garbė, bet ir įsipareigojimas toliau puoselėti inovacijas, stiprinti tarptautinį bendradarbiavimą bei ugdyti kūrybingą, atsakingą ir skaitmeniškai raštingą jaunąją kartą, pasirengusią kurti tvarią ateitį.