Antrojo užsiėmimo tema – „Vandens agregatinės būsenos. Vandens apytakos ratas. Eksperimentai“ – įtraukė Šiaulių „Saulės“ pradinės mokyklos trečiokus į smagią ir pažintinę kelionę po paslaptingą vandens pasaulį.
Užsiėmimo metu mokiniai atliko eksperimentus, padėjusius praktiškai suprasti, kaip vanduo keičia savo agregatinę būseną – nuo skysčio iki garų ar ledo. Stebėdami ir tyrinėdami, vaikai gilino žinias apie vandens apytakos ratą bei sukūrė modelius. Trečiokai susidomėję aiškinosi, šiltame ar šaltame, sūriame ar gėlame vandenyje greičiau maišosi dažų lašeliai. Lenktyniavo, kas greičiau išpils vandenį iš buteliuko, stebėjo spalvų difuziją. Užsiėmimas baigėsi skirtingo tankio spalvoto vandens tirpalo savybių stebėjimu – trečiokams pavyko sukurti Lietuvos trispalvę.
Praktiniai darbai ir eksperimentai suteikė galimybę ne tik mokytis per veiklą, bet ir patiems įsitikinti, kaip veikia gamtos dėsniai. Trečiokų smalsumas, aktyvumas ir tyrinėjimo džiaugsmas dar kartą įrodė, kad STEAM metodika skatina gilų pažinimą ir kūrybišką mąstymą nuo pat mažens.
Kelionė su STEAM JUNIOR tęsiasi – laukia dar daug įdomių atradimų!
Matematikos mokytoja Daiva Lukšienė