Specialieji reikalavimai
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą;
2. išmanyti Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, Dokumentų rengimo taisykles, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius švietimo įstaigų veiklą;
3. išmanyti ir laikytis darbų saugos instrukcijų dirbant su kompiuteriu ir kopijavimo aparatu;
4. išmanyti ir laikytis bendrų darbo ir sveikatos saugos, gaisrinės ir civilinės saugos, elektrosaugos taisyklių;
5. mokėti dirbti su operacinėmis sistemomis ir taikomosiomis programomis;
6. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo darbą;
7. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti dirbti kompiuteriu (vartotojo lygmeniu), savarankiškai spręsti iškilusias problemas;
8. būti pareigingam, darbščiam, gebėti kultūringai bendrauti su klientais.
Funkcijos
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. užtikrina progimnazijos direktoriui pasirašyti teikiamų dokumentų projektų tinkamą įforminimą;
registruoja pagal dokumentų rūšis ir saugojimo terminus parengtus dokumentus nustatytos formos registruose;
3. tvarko progimnazijos direktoriaus įsakymų apskaitą;
4. tvarko ir valdo dokumentus taip, kad būtų užtikrintas greitas priėjimas prie visų turimų dokumentų;
5. laiku ir tinkamai vykdo progimnazijos direktoriaus pavedimus;
6. perduoda ir priima informacinius pranešimus faksu bei elektroniniu paštu;
7. užtikrina tinkamą bylų ir dokumentų tvarkymą, kaupimą ir saugojimą;
8. užtikrina, kad dokumentai būtų rengiami, tvarkomi ir saugomi pagal teisės aktų reikalavimus.
9. rengia progimnazijos dokumentacijos plano projektą ir pateikia jį suderinti;
10. užtikrina jo taikymą formuojant bylas;
11. užtikrina raštinėje esančių bylų, dokumentų ir spaudų saugumą;
1 nustatytais terminais priima sutvarkytas archyviniam saugojimui dokumentų bylas, užtikrina jų apskaitą ir saugojimą, pasibaigus terminui organizuoja jų naikinimą;
13. rengia baigtų dokumentų sutvarkymą;
14. sudaro ilgai saugomų dokumentų apyrašų projektus ir teikia juos suderinti;
15. nustatyta tvarka tvirtina dokumentų kopijas;
16. nustatyta tvarka daro dokumentų išrašus;
17. užtikrina dokumentų archyvo konfidencialumą ir jų apsaugą nuo nesankcionuoto naudojimo, pakeitimo bei sunaikinimo;
18. organizuoja asmenų priėmimą pas progimnazijos direktorių;
19. vykdo kitus su pareigybės funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio progimnazijos direktoriaus ir direktoriaus pavaduotojo pavedimus.