Kas yra „Romuvos“ progimnazija?
„Romuvos“ progimnazija yra mokykla.
Toliau šiame tekste
„Romuvos“ progimnaziją
vadinsime mokykla.
Mokyklos direktorė yra Stanislava Prazauskienė.
Mokykloje mokiniai mokosi:
- rašyti,
- skaityti,
- skaičiuoti,
- kitų šalių kalbų,
pavyzdžiui, anglų kalbos,
- muzikos,
- piešimo,
- kitų dalykų.
Taip pat mokiniai dalyvauja renginiuose.
Pavyzdžiui, mokiniai dalyvauja:
- koncertuose,
- sporto varžybose.
Sporto varžybos yra renginys,
kuriame žmonės nori parodyti
savo sugebėjimus ir laimėti.
Pavyzdžiui, per bėgimo varžybas
laimi tas žmogus,
kuris greičiausiai bėga.
Mokykloje dirba:
- mokytojai,
- mokinio padėjėjai,
- specialieji pedagogai,
Mokytojo padėjėjai ir specialieji pedagogai padeda mokiniams,
Kuriems yra sunku mokytis.
- logopedai,
Jie padeda mokiniams,
kuriems yra sunku kalbėti.
- socialiniai pedagogai,
Jie padeda mokiniams,
kuriems yra sunku lankyti mokyklą.
Pavyzdžiui, jei vaikas nenori
lankyti mokyklos arba
mušasi su kitais vaikais.
kiti darbuotojai.
Mokykloje mokiniai mokosi:
- priešmokyklinio mokymo grupėje,
Čia mokiniai ruošiasi pirmai klasei.
- 1 klasėje,
- 2 klasėje,
- 3 klasėje,
- 4 klasėje,
- 5 klasėje,
- 6 klasėje,
- 7 klasėje,
- 8 klasėje.
Kur yra mokykla?
Mokykla yra Šiauliuose.
Mokyklos adresas yra Dainų gatvė 13.
Kada dirba mokyklos raštinė?
Mokyklos raštinė yra vieta,
kur galima ateiti ir paklausti,
jei turite klausimų apie mokyklą.
Mokyklos raštinėje dirba darbuotojai.
Jie gali atsakyti į Jūsų klausimus.
Raštinė dirba:
- pirmadienį nuo 7 valandos 30 minučių
iki 16 valandos 30 minučių,
- antradienį nuo 7 valandos 30 minučių
iki 16 valandos 30 minučių,
- trečiadienį nuo 7 valandos 30 minučių
iki 16 valandos 30 minučių,
- ketvirtadienį nuo 7 valandos
30 minučių iki 16 valandos
30 minučių,
- penktadienį nuo 7 valandos
30 minučių iki 15 valandos
15 minučių.
Nuo 12 valandos iki 12 valandos
45 minučių raštinės darbuotojai pietauja.
Norite daugiau sužinoti
apie mokyklą?
Spauskite mėlyną nuorodą apačioje
Jums atsidarys interneto puslapis.
Čia apie mokyklą sužinosite daugiau.
Turite klausimų?
- Paskambinkite į mokyklą telefonu.
Mokyklos telefono numeris yra
0 41 55 28 98.
- Parašykite elektroninį laišką.
Mokyklos elektroninio pašto adresas yra info@romuvosprog.lt.
Mokyklos interneto puslapyje
svarbi informacija yra:
- parašyta lengvai suprantama kalba,
- parodyta gestų kalba.
Gestų kalba yra ženklų kalba.
Kai žmogus kalba gestų kalba, jis:
- judina rankas,
- judina kitas kūno dalis.
Norite skaityti
lengvai suprantama kalba?
Spauskite mėlyną
skaitančio žmogaus ženklą.
Tai yra lengvai suprantamos
kalbos ženklas.
Skaitančio žmogaus ženklą rasite interneto puslapio viršuje.
Norite informaciją matyti
gestų kalba?
Spauskite rankų ženklą.
Rankų ženklas yra
interneto puslapio viršuje.
Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Irena Akmenskienė,
Gertrūda Vileikienė.
Tekstą lengvai suprantama kalba redagavo Miglė Baltrūnaitė, Inga Daraškienė.
Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Rytis Vaitulionis.
Teksto vertinimą koordinavo Viktorija Pilibaitienė.
Iliustracijų šaltiniai:
© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe.
Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia: