Integruota anglų kalbos pamoka „Different EU countries’ currency – skirtinga ES šalių valiuta“

7B klasės mokiniai ir toliau labai aktyviai įsitraukia į Jean Monnet projektą (ERASMUS-JMO-2024-OFET-LEARNING-EU projektas „ESMES“). Šios dienos pamokos tikslas buvo susipažinti su skirtingų ES šalių valiutomis ir jų istorija, ugdyti mokinių gebėjimą analizuoti ekonominius skirtumus tarp valstybių, suprasti valiutų keitimo principus, lavinti gebėjimą dirbti su internete rasta informacija, ją analizuoti ir pristatyti užsienio kalba. Pamokos metu buvo ugdomos šios kompetencijos: kultūrinė – mokiniai susipažino su ES šalių istoriniu kontekstu, kuris lėmė jų valiutų pasirinkimą; skaitmeninė – informacijos paieška internete; socialinė – gebėjimas dirbti poroje, dalintis informacija ir bendradarbiauti. Mokiniai pristatė parengtus pranešimus – kiekviena pora supažindino klasės draugus su pasirinktos ES šalies valiuta ir jos ypatybėmis, o klausytojai vertino pristatymus, uždavinėjo papildomus klausimus. Po pristatymų vyko diskusija, kurioje mokiniai analizavo, kodėl kai kurios ES šalys pasirinko išlaikyti savo valiutą ir ar būtų tikslinga, kad visos valstybės pereitų prie euro. Siekdami įsivertinti, mokiniai atsakė į savianalizės klausimus: ką šiandien naujo sužinojau apie ES šalių valiutas? Kodėl ne visos ES šalys naudoja eurą? Tai buvo puiki galimybė gilinti supratimą apie valiutų naudojimo privalumus ir trūkumus skirtingose šalyse, lavinti kritinį mąstymą bei analizuoti ekonominius procesus Europoje. Ši integruota pamoka ne tik praplėtė mokinių ekonomines ir kultūrines žinias, bet ir stiprino finansinio raštingumo įgūdžius bei skatino argumentuotą diskusiją apie šiuolaikinius ekonominius iššūkius.

Anglų kalbos mokytoja Monika