Integruota istorijos – anglų k. pamoka „Olimpinės žaidynės: nuo senovės Graikijos iki Europos šiandien“ (ERASMUS-JMO-2024-OFET-LEARNING-EU Projektas “ESMES” Nr. 101175374)

6 c klasės istorijos pamokoje lietuvių ir anglų kalbų žinios susiliejo į vieną bendrą tikslą – pažinti olimpinių žaidynių istoriją ir jų sąsajas su Europos Sąjunga. Dirbdami komandose mokiniai gilinosi į senovės Graikijoje vykusių olimpinių žaidynių atsiradimą, aptarė jų raidą ir palygino su šiuolaikinėmis olimpinėmis žaidynėmis. Naudodami mokomąją medžiagą lietuvių ir anglų kalbomis, jie tobulino klausymo, skaitymo ir rašymo įgūdžius užsienio kalba, o komandinis darbas skatino bendradarbiavimą ir kalbinį aktyvumą. Mokiniai:

papildė žinias apie olimpinių žaidynių atsiradimą – kada, kur ir kokiomis aplinkybėmis jos pradėtos rengti;

išvardijo 3–5 Europos Sąjungos šalis, kuriose vyko olimpinės žaidynės, tokiu būdu taip pat prisiminė, kurios valstybės priklauso Europos Sąjungai;

naudodami Venno diagramą, palygino senovės ir dabartines olimpines žaidynes, įvardindami bent 2–3 esminius panašumus ir skirtumus.

Pamoka ne tik skatino kalbinį ir kultūrinį sąmoningumą, bet ir ugdė kritinį mąstymą bei gebėjimą dirbti grupėje.

Istorijos mokytoja Diana Norkaitienė ir anglų k. mokytoja Asta Stumbrienė