Integruota istorijos ir informatikos pamoka netradicinėje aplinkoje „Kaip technologijomis prakalbinti istorinę atmintį?“

Spalio 28 dieną 5c klasės mokinių laukė ypatinga pamoka – ne įprastame mokyklos suole, o gyvoje istorijos erdvėje. Mokiniai leidosi į kelionę, kurioje tapo istorijos detektyvų komanda, siekiančia technologijomis prakalbinti praeitį.

Integruota pamoka vyko Šeduvos žydų istorijos muziejuje „Dingęs štetlas“, kur penktokai trumpam virto išmaniais istorijos tyrinėtojais. Susiskirstę į keturių mokinių komandas, jie rinko informaciją apie žydų bendruomenės gyvenimą Šeduvoje, aptarė istorinės atminties svarbą. Pasitelkę informacines technologijas – vaizdo redagavimo programas – mokiniai kūrė ir pristatė trumpus filmukus su surinktais faktais bei savo įžvalgomis apie praeitį.

Baigę darbus, kiekviena grupė jau istorijos ir informatikos pamokose klasėje pristatė savo atradimus bei sukurtą vaizdo medžiagą. 5c klasės istorijos detektyvų kelionė buvo kupina įspūdžių, atradimų ir naujų žinių.

Be to, mokiniai apsilankė ir senovinių automobilių muziejuje, kur galėjo iš arti pamatyti technikos raidą.

Tai buvo ne tik pažintinė išvyka, bet ir kūrybinė pamoka, parodžiusi, kaip technologijos gali padėti išsaugoti ir prakalbinti istoriją.

Istorijos mokytoja Vitalija Šukienė ir informatikos mokytoja Rita Nemanienė