6b klasės mokiniai, įkvėpti „ESMES“ projekto (ERASMUS-JMO-2024-OFET-LEARNING-EU), integruotoje istorijos pamokoje tema „Gyvūnai istorijoje ir Europos Sąjungos politikoje“ leidosi ieškoti atsakymų į klausimus: kaip gyvūnai formavo žmonijos istoriją, kaip jais rūpinasi šiuolaikinė Europa ir kaip laikui bėgant keitėsi mūsų požiūris į juos. Dirbdami grupėse, šeštokai kūrė istorinius gyvūnų pasus, kuriuose pateikė faktus apie išsirinktų gyvūnų vaidmenį praeityje, ES rūpestį šiandien jais bei įvertino visuomenės požiūrio kaitą į šiuos gyvūnus.
Ši pamoka ne tik pagilino mokinių istorines žinias, bet ir paskatino giliau susimąstyti apie gyvūnų gerovės svarbą šiuolaikinėje Europos Sąjungoje.
Istorijos mokytoja Vitalija Šukienė