Integruota matematikos pamoka „Statistikos seklys: ką atskleidžia diagramos“

6c klasės mokiniai tapo statistikos detektyvais!
Pamokoje „Statistikos seklys: ką atskleidžia diagramos?“ (ERASMUS-JMO-2024-OFET-LEARNING-EU Projektas „ESMES”) šeštokai leidosi į interaktyvią kelionę po Europos Sąjungos šalis, tyrinėdami realius statistinius duomenis apie mokinių įpročius: kiek skaito, kiek laiko praleidžia prie ekranų, kokias kalbas mokosi. Mokiniai ne tik mokėsi skaityti ir braižyti stulpelines diagramas, bet ir atliko įtraukiančias detektyvines užduotis: ieškojo duomenų neatitikimų, lygino Lietuvą su kitomis ES šalimis, kūrė slaptus kodus, bei generavo savo diagramas. Pamoką vainikavo „Statistikos pabėgimo kambarys“, kuriame komandoms teko iššifruoti paslėptas reikšmes, remiantis skaičiais ir loginiais ryšiais – o viską reikėjo atlikti per ribotą laiką!Tokios veiklos ne tik lavina matematinį mąstymą, bet ir padeda mokiniams suprasti, kaip statistika pasakoja apie pasaulį – įdomiai, kūrybiškai ir prasmingai.

Matematikos mokytoja Daiva