2024 m. vasario – balandžio mėn. progimnazijos veiklos įsivertinimo darbo grupė atliko 2 srities „Ugdymas(is) ir mokinių patirtys” 2.1. temos „Ugdymo(si) planavimas” rodiklio 2.1.3. „Orientavimasis į mokinių poreikius” vertinimą. Pagrindiniai vertinamą rodiklį apibūdinantys raktiniai žodžiai:
- poreikių pažinimas,
- pagalba mokiniui,
- gabumų ir talentų ugdymas.
Veiklos įsivertinimui pasirinkti instrumentai: mokytojų, pagalbos specialistų, mokinių, mokinių tėvų(globėjų) apklausos, dokumentų analizė.
Įsivertinimo rezultatai, išvados ir rekomendacijos pristatyti mokytojų tarybos posėdyje.
Atsižvelgiant į pateiktas išvadas ir rekomendacijas, priimti nutarimai dėl progimnazijos veiklos tobulinimo.