2024 m.

2024 m. vasario – balandžio mėn. progimnazijos veiklos įsivertinimo darbo grupė atliko 2 srities „Ugdymas(is) ir mokinių patirtys” 2.1. temos „Ugdymo(si) planavimas” rodiklio 2.1.3. „Orientavimasis į mokinių poreikius” vertinimą. Pagrindiniai vertinamą rodiklį apibūdinantys raktiniai žodžiai:

  • poreikių pažinimas,
  • pagalba mokiniui,
  • gabumų ir talentų ugdymas.

Veiklos įsivertinimui pasirinkti instrumentai: mokytojų, pagalbos specialistų, mokinių, mokinių tėvų(globėjų) apklausos, dokumentų analizė.

Įsivertinimo rezultatai, išvados ir rekomendacijos pristatyti mokytojų tarybos posėdyje.

Atsižvelgiant į pateiktas išvadas ir rekomendacijas, priimti nutarimai dėl progimnazijos veiklos tobulinimo.