Kovo 21 dieną įvyko šaunus STEAM konkursas „Pasiek Gedimino pilį“ – renginys, kuris sukvietė smalsius ir kūrybingus 3-5 klasių mokinius! Konkurso tikslas – skatinti vaikų kūrybiškumą, loginį mąstymą ir komandinį darbą, atliekant įvairias technologines ir edukacines užduotis.
Konkurse dalyvavusios aštuonios komandos atliko tris kritinį mąstymą, kūrybiškumą ir išradingumą ugdančias užduotis:
I užduotis – „Gedimino pilis“ . Mokiniai konstravo Gedimino pilies modelį! Vertinamas buvo ne tik pastato tikroviškumas, bet ir kūrybiškas požiūris į architektūrą.
II užduotis – LEGO roboto konstravimas ir programavimas! Komandos konstravo ir programavo LEGO robotus, kurie turėjo atlikti specialias užduotis. Čia buvo svarbiausias kritinis mąstymas, kuris leido greitai ir tiksliai atlikti užduotį! Dalyviams buvo skirta 25 minutės – tiek laiko pakako, kad robotai atgytų!
III užduotis – Kahoot! viktorina Paskutinė užduotis reikalavo ne tik greitos reakcijos, bet ir žinių apie saugų elgesį internete! Mokiniai varžėsi dėl taškų ir bandė įveikti konkurentus!
Konkurso metu mokiniai ne tik gilino savo technologinius ir inžinerinius įgūdžius, bet ir lavino problemų sprendimo gebėjimus, bendradarbiavimą bei kūrybiškumą.
Sveikiname visus dalyvius ir laimėtojus! Jūs esate tikri ateities kūrėjai! Iki kitų susitikimų STEAM pasaulyje!
Renginio organizatorės Laura Palivonienė ir Rita Nemanienė