Mokytojo padėjėjas

Specialieji reikalavimai

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. Išmanyti LR Švietimo įstatymą, saugos instrukcijas, Vaiko gerovės komisijos ir specialiojo ugdymo veiklą reglamentuojančius dokumentus.
1.2. Mokytojo padėjėjas turi būti komunikabilus ir mandagus.
1.3. Turėti aukštąjį pedagoginį išsilavinimą.
1.4. Būti pareigingam, darbščiam, gebėti bendrauti.

Funkcijos

2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1.Vadovaujasi Švietimo įstatymu, mokyklos nuostatais, darbo tvarkos taisyklėmis.
2.2. Dirba pagal progimnazijos direktoriaus patvirtintą tvarkaraštį.
2.3. Padeda dalyko mokytojui pritaikyti arba individualizuoti pagrindinių (matematikos) mokomųjų dalykų programas.
2.4. Padeda įvertinti spec. poreikių mokinių pasiekimų lygį.
2.5. Padeda SUP mokiniui adaptuotis mokykloje, pertraukų, popamokinės veiklos, neformaliojo švietimo, renginių ir išvykų metu.
2.6. Padeda SUP mokiniui adaptuotis klasėje, skatina jo bendravimą su kitais mokiniais, padeda įsitraukti į ugdymo ir ugdymosi procesą.
2.7. Padeda atsiskleisti mokinių saviraiškai.
2.8. Teikia individualią dalykinę pagalbą SUP mokiniams klasėje arba spec. ugdymo kabinete, atsižvelgiant į jo mokymosi sunkumų pobūdį.
2.9. Padeda mokiniui suvokti naują medžiagą, remiantis dalyko mokytojo aiškinimu, pakartoti kai kuriuos teiginius, taisykles, formules.
2.10. Aiškina namų darbų užduotis, tikrina jų atlikimą.
2.11. Padeda tvarkyti privalomą SUP mokinių dokumentaciją.
2.12. Dalyvauja Vaiko gerovės komisijoje, teikia paskirtą pagalbą mokiniams, teikia informaciją tėvams (globėjams), dalyvauti vykdant tėvų švietimą.
2.13. Dalyvauja konsiliumuose, sprendžiant SUP mokinių mokymosi sunkumus ir krūvio reguliavimą.
2.14. Pildo dienyną, kuriame žymimas SUP mokinių lankomumas, pusmečio rezultatai, pamokų temos.
2.15. Konsultuojasi su spec. pedagogu, logopedu, psichologu, dalyko mokytoju, kartu planuoja SUP vaikų darbą, numato darbo būdus, esant reikalui keičia ugdymo formą.
2.16. Bendradarbiauja su klasių vadovais, dalyko mokytojais, tėvais (globėjais) ir dalyvauja sprendžiant SUP vaikų ugdymo problemas.
2.17. Ruošiasi pamokoms, rengia kompensacines priemones, padalomąją medžiagą.
2.18. Dalyvauja specialiojo ugdymo seminaruose, konferencijose, susirinkimuose.
2.19. Mokslo metų pabaigoje pildo išsamią specialiųjų poreikių (SUP) mokinių pasiekimų dinamiką.
2.20. Tobulina savo kvalifikaciją.