Neformaliojo švietimo mokytojas

Specialieji reikalavimai

1. Mokytojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą, įgytą neformaliojo švietimo mokytojo specialybę bei mokytojo kvalifikaciją, atitinkančią švietimo ir mokslo ministro nustatytus reikalavimus;
1.2. turėti ne žemesnę nei mokytojo kvalifikacinę kategoriją;
1.3. gerai mokėti naudotis MS Office ir kitais progimnazijos veikloje naudojamais programiniais paketais bei informacinėmis sistemomis, gebėti taikyti informacines technologijas savo darbe;
1.4. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 ,,Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo” reikalavimus”;
1.5. turėti psichologijos pagrindus, žinoti ir išmanyti darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos, pagal kompetenciją savo darbe vadovautis ugdymą reglamentuojančiais teisės aktais, planuoti ir organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, dirbti komandoje, gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.

Funkcijos

2. Šias pareigas einantis mokytojas vykdo šias funkcijas:
2.1. pagal progimnazijos ugdymo planą, valandų paskirstymą neformaliajam švietimui, progimnazijos 1-8 klasėse įgyvendina paskirtas neformaliojo švietimo programas;
2.2. pasirengiant įgyvendinti programą ir ją įgyvendindamas mokytojas:
2.2.1. parengia neformalaus švietimo programas, jei nėra patvirtintų ŠMM;
2.2.2. parengia ir suderina neformalaus švietimo ilgalaikį teminį planą;
2.2.3. pasirengia neformaliojo švietimo užsiėmimams, juos tinkamai organizuoja;
2.2.4. stebi, nešališkai vertina mokinių pasiekimus ir pažangą
2.2.5. ugdomąją veiklą vykdo pagal suderintą ilgalaikį planą, esant reikalui, jį koreguoja;
2.2.6. informuoja tėvus (globėjus, rūpintojus) apie vaiko ugdymo (si) būklę, ugdymo (si) poreikius, pasiekimus, pažangą, progimnazijos lankymą ir elgesį;
2.2.7. konsultuoja mokinius ir teikia jiems ugdymo (si) pagalbą;
2.2.8. reaguoja į smurtą ir patyčias;
2.2.9. pastebėjus ar įtarus mokinį, esantį apsvaigus nuo psichotropinių ar kitų psichiką veikiančių medžiagų, nedelsiant imasi adekvačių priemonių;
2.2.10. kuria ir palaiko emociškai saugią ugdymo (si) aplinką;
2.2.11. tobulina savo kvalifikaciją;
2.2.12. užtikrina, kad ugdymo užsiėmimuose mokiniai laikytųsi mokinių elgesio taisyklių, progimnazisto etikos kodekso ir saugos reikalavimų;
2.2.13. gerbia mokinį kaip asmenį, nepažeidžia jo teisių ir teisėtų interesų;
2.2.14. ugdo tvirtas mokinių dorovės, pilietines, tautines ir patriotines nuostatas, pagarbą kitiems, savo kultūriniam identitetui, laiduoja mokinių asmenybės galių plėtotę;
2.2.15. laikosi progimnazijoje nustatytų etikos normų;
2.2.16. tvarko pedagoginės veiklos apskaitos dokumentus;
2.2.17. prieš pradėdamas dirbti ir vėliau periodiškai profilaktiškai pasitikrina sveikatą;
2.3. veikla bendruomenei:
2.3.1. dalyvauja metodinėje veikloje, bendrauja su kitais mokytojais, siekiant bendrų ugdymo (si) tikslų;
2.3.2. dalyvauja pasitarimuose, posėdžiuose, direktoriaus sudarytose darbo grupėse;
2.3.3. dalyvauja progimnazijos veiklos planavime, vidaus įsivertinime;
5.3.4. vykdo kitas direktoriaus paskirtas funkcijas bendruomenei, kurioms paskirtos valandos;
2.4. vykdo kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas, pareigas ir kitus direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo ir skyrių vedėjų teisėtus nurodymus;
2.5. savo darbe vadovaujasi viešai progimnazijos internetinėje svetainėje skelbiama ir tarnybiniu elektroniniu paštu gaunama ir kitomis, įprastinėmis priemonėmis, pateikta informacija.
2.6. vykdydamas funkcijas laikosi teisės aktų ir progimnazijoje nustatytų tvarkų, reikalavimų, taisyklių.