Specialieji reikalavimai
- Aukštasis universitetinis pedagoginis išsilavinimas.
- Darbo patirtis – ne mažesnis kaip 3 metų darbo stažas švietimo įstaigoje.
- Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos konstitucija, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, kitais įstatymais (Švietimo, Vietos savivaldos, Valstybės tarnybos ir kt.), Vaiko teisių konvencija ir kitais teisės aktais, reguliuojančiais švietimo įstaigų veiklą, vaikų ugdymą ir jų teisių apsaugą, darbo santykius, Vyriausybės nutarimais, Švietimo ir mokslo ministerijos įsakymais, Šiaulių miesto savivaldybės tarybos, valdybos sprendimais ir Švietimo skyriaus įsakymais, reglamentuojančiais švietimo įstaigų veiklą, biudžetinių įstaigų finansavimo tvarką.
- Suprasti demokratinės, teisinės ir atviros pilietinės, humanistinės visuomenės kūrimo ir veiklos principus, gebėti juos panaudoti savo vadybinėje veikloje.
- Gebėti kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus švietimo įstaigos bendruomenės narių santykius.
- Mokėti kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, planuoti Šiaulių „Romuvos” progimnazijos ugdomąją veiklą, vertinti, analizuoti ugdymo procesą, teikti išvadas ir pasiūlymus darbo tobulinimui.
- Mokėti rengti progimnazijos vidaus dokumentus.
- Mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir progimnazijos bendruomenės veiklą, prieš tai suderinus su progimnazijos direktoriumi.
- Būti susipažinusiam su vadybos teorijomis, turėti vadybos pagrindų žinių.
- Sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, žinoti dokumentų rengimo taisykles, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles.
- Žinoti šiuolaikinės pedagogikos, psichologijos pagrindus, gebėti juos taikyti savo veikloje.
- Mokėti dirbti kompiuteriu, tvarkyti dokumentų apskaitą, priimti ir siųsti informaciją.
- Būti pareigingam, mandagiam, tolerantiškam, gebėti bendrauti su žmonėmis.
- Gerai mokėti lietuvių kalbą.
- Privalumai : mokėti bent vieną ES šalių kalbą (anglų, vokiečių, prancūzų); turėti vadybinę kategoriją.
Funkcijos
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. Vaduoja direktorių, negalintį eiti savo pareigų (ligos, komandiruotės, atostogų metu), kai negali vaduoti direktoriaus pavaduotojas ugdymui (ligos, komandiruotės, atostogų metu), negali vaduoti pagrindinio ugdymo skyriaus vedėjas (ligos, komandiruotės atostogų metu) ir kai negali vaduoti pradinio ugdymo skyriaus vedėjas (ligos, komandiruotės atostogų metu).
2.2. Teikia pasiūlymus progimnazijos strateginiam planui, metinei veiklos programai.
2.3. Organizuoja neformalųjį švietimą, vykdyti jo priežiūrą, tvarkaraščio sudarymą.
2.4. Rengia neformaliojo švietimo planą (programą) ir organizuoti jo įgyvendinimą.
2.5. Organizuoja su neformaliuoju švietimu ir pagalba susijusius tyrimus.
2.6. Organizuoja ir kontroliuoti neformaliojo švietimo bei pagalbos specialistų ir mokytojų bendradarbiavimą.
2.7. Planuoja ir kontroliuoja su neformaliuoju švietimo procesu susijusių renginių progimnazijoje ir už jos ribų organizavimą, organizuoja ir kontroliuoja dalyvavimą su neformaliojo švietimo procesu susijusiuose renginiuose, kuriuos rengia ne mokykla.
2.8. Rengia ir kontroliuoja kultūrinės, pažintinės veiklos, mokinių užimtumo po pamokų ir mokinių atostogų metu planą.
2.9. Vadovauja socialinio pedagogo, psichologo darbui, rūpinasi vaikų gerove, socializacija ir sveikata, kuruoja visuomenės sveikatos priežiūros specialistės darbą, kontroliuoja sveikatos priežiūros paslaugų teikimą progimnazijoje.
2.10. Organizuoja ir kontroliuoja socialinės, psichologinės pagalbos mokiniams prioritetų nustatymą, pagalbos planavimą ir teikimą, konsultavimo bei švietimo organizavimą progimnazijoje ir už jos ribų.
2.11. Koordinuoja 1-8 klasių auklėtojų veiklą.
2.12. Rengia ir teikia pavaduotojui su neformaliuoju švietimu ir pagalba susijusių mokyklos vidaus tvarkų, instrukcijų ir reglamentų projektus.
2.13. Organizuoti ir kontroliuoti su neformaliuoju švietimu ir pagalba susijusios ir skyriui priskirtos dokumentacijos tvarkymą skyriuje
2.14. Vertina skyriaus specialistų ir kitų darbuotojų kvalifikaciją.
2.15. Organizuoja planų, užtikrinančių sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms bei žalingiems įpročiams aplinką, rengimą ir jų įgyvendinimą. Rūpinasi ir kontroliuoja, kad progimnazijos aplinkoje nebūtų vartojami ir platinami alkoholiniai gėrimai, narkotinės ir psichotropinės medžiagos.
2.16. Organizuoja ir kontroliuoja įsigyjamų neformaliojo švietimo priemonių ir literatūros poreikio nustatymą bei sąrašų rengimą, klasių ir kabinetų būklę bei jų įrangos atitikimą neformaliojo švietimo proceso poreikiams bei inicijuoja jų atnaujinimą (papildymą).
2.17. Rengia teisės aktuose numatytą su neformaliuoju švietimu ir pagalba susijusią informaciją savivaldybių bei valstybinėms organizacijoms ir institucijoms.
2.18. Organizuoja ryšių, susijusių su neformaliuoju švietimu, užmezgimą, palaikymą ir bendradarbiavimą su progimnazijos veikla susijusiais juridiniais ir fiziniais asmenimis, vietos bendruomene, kitomis mokyklomis.
2.19. Renka ir teikia progimnazijos ataskaitoms bei kitiems dokumentams rengti reikalingą informaciją ir duomenis progimnazijos vadovams ir kitiems progimnazijos padaliniams.
2.20. Rengia ir teikia pavaduotojui pasiūlymus dėl neformaliojo švietimo pedagogų tarifikacijos sąrašo.
2.21. Bendradarbiauja su pradinio ugdymo skyriumi dėl narkotinių medžiagų, alkoholio bei tabako vartojimo prevencijos kurso apie narkotinių medžiagų, alkoholio bei tabako žalą žmogaus sveikatai bei visuomenei rengimo ir integravimo į pradinio ugdymo skyriaus dėstomų dalykų ugdymo turinį.
2.22. Organizuoja ir kontroliuoja dalyvavimą su pradinio ugdymo skyriaus ugdymo procesu susijusiuose renginiuose, kuriuos rengia ne progimnazija.
2.23. Kontroliuoja saugos ir sveikatos instruktažų pravedimą pradinio ugdymo dėstomų dalykų pamokose.
2.24. Rengia progimnazijos krizių valdymo planų projektus.
2.25. Tiria nelaimingų įvykių aplinkybes, rengia priemonių planus dėl nelaimingų atsitikimų ir traumatizmo priežasčių šalinimo, organizuoja ir kontroliuoja nelaimingų atsitikimų statistinių duomenų rinkimą ir analizę. Teikia informaciją atitinkamoms institucijoms.
2.26. Organizuoja ir analizuoja, vykdo priežiūrą kūno kultūros, menų, technologijų mokomųjų dalykų, kuruoja tų dalykų metodinės grupės veiklą.
2.27. Organizuoja mokinių maitinimą.
2.28. Rūpinasi higieninių normų įgyvendinimu ugdymo procese, kontroliuoja pirmosios pagalbos vaistinėlių papildymą, realizacijos terminus ir medicininių knygelių įrašus.