Specialieji reikalavimai
1. Mokytojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą, atitinkantį švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatytus reikalavimus;
1.2. gerai mokėti naudotis MS Office ir kitais progimnazijos veikloje naudojamais programiniais paketais bei informacinėmis sistemomis, gebėti taikyti informacines technologijas savo darbe;
1.3. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 ,,Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo” reikalavimus”;
1.4. turėti psichologijos pagrindus, žinoti ir išmanyti darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos reikalavimus, pagal kompetenciją vadovautis savo darbe ugdymą reglamentuojančiais teisės aktais, planuoti ir organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, dirbti komandoje, gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
2. Mokytojas dirba vadovaudamasis Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, progimnazijos etikos kodeksu, kitais norminiais teisės aktais, reglamentuojančiais ugdymą, mokyklos nuostatais, mokyklos darbo tvarkos taisyklėmis, Šiaulių „Romuvos” progimnazijos ugdymo planu, pareigybės aprašymu ir susitarimais su progimnazijos direktoriumi.
Funkcijos
3. Šias pareigas einantis mokytojas vykdo šias funkcijas:
3.1. kokybiškai, nustatytu laiku atlieka pavestą darbą;
3.2. organizuoja ir koordinuoja klasės veiklą;
3.3. rengia savaitės veiklos planą;
3.4. veda klasės valandėles ir prevencinių programų užsiėmimus;
3.5. kuria klasės ugdomąją aplinką, parenka priemones;
3.6. koordinuoja VDM klasėje dirbančių mokytojų, pagalbos specialistų, kviestinių specialistų, savanorių darbą;
3.7.bendrauja ir bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais), klasėje dirbančiais mokytojais, pagalbos mokiniui specialistais, kartu sprendžia mokinių ugdymo(si) klausimus;
3.8. koordinuoja specialistų, savanorių veiklas klasėje;
3.9. organizuoja, derina išvykų laiką su priimančiomis įstaigomis;
3.10. planuoja ir koordinuoja veiklas, panaudojant Kultūros paso, kultūros krepšelio skiriamų lėšų teikiamas galimybes veikloms vykdyti;
3.11. lydi mokinius į veiklas, renginius už mokyklos ribų;
3.12. tvarko mokinių ugdomosios veiklos apskaitos dokumentus;
3.13. stebi ir analizuoja mokinių elgesį, savijautą, mokymosi pasiekimus, pažangą, ugdymo(si) poreikius, lankomumą ir informuoja apie tai tėvus (globėjus), mokyklos administraciją;
3.14. organizuoja individualius pokalbius su mokinių tėvais (globėjais);
3.15. vykdo kitas su veikla susijusias funkcijas.
3.16. vykdo kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas, pareigas ir kitus direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo ir skyrių vedėjų teisėtus nurodymus;
3.17. savo darbe vadovaujasi viešai progimnazijos internetinėje svetainėje skelbiama ir tarnybiniu elektroniniu paštu gaunama, kitomis, įprastinėmis priemonėmis pateikta informacija;
3.18. vykdydamas funkcijas laikosi teisės aktų ir progimnazijoje nustatytų tvarkų, reikalavimų, taisyklių.